111213

Hade en härlig promenad med Malin och hundarna förut=) Vi var ute och gick i lite mer än 1 timme, sen var både vi och hundarna nöjda! Malin hämtade upp mig hemma, sen åkte vi iväg med hundarna så vi fick lite variation på var vi går våra promenader. Jag har inte gått den vändan tidigare, men det var en jättemysig skogsväg där det typ inte kommer någon annan! Mira fick inte springa lös idag, hade varit lite jobbigt med grabbarna då eftersom Mira löper, men annars var det ett perfekt ställe att låta henne rusa av sig=)

Åkte in till stan sen och köpte en julklapp! Eller, ja, flera små, men som ska vara i samma paket ;) Nu har jag bara en julklapp kvar!

Nu hamnade jag och Josse i soffan... Ska laga mat snart, sen blir det stallet lite senare eftersom vi har kvällsfodringen idag. Vi ska kolla hur Moira ser ut idag oxå.. Hon var lite halt på ett framben igår=( Men troligtvis så har hon bara sträckt sig lite, hon gjorde ju några rejäla bocksprång i söndags! Jag hoppas på att det bara är så iaf!

Nu måste jag nog ställa bort mitt godis innan jag har ätit upp allt! Kanske vore idé att börja med maten istället? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0