=)

Har haft en mysig f.m i stallet, pyssel med Moira och massa prat med alla andra. Tycker att det är roligt att stå i ett inackorderingstall igen! Det är sällan som det inte är någon annan där, så man har ofta sällskap i stallet och på ridturerna!
Idag var det iof lite irritation i våran diskussion, det hade inte att göra med stallet/oss där, men det är skönt att ha någon/några att diskutera med! Jag förstår hon som var lite irriterad idag, det hade jag oxå varit ifall jag var henne! Varför kan folk inte bara vara raka och ärliga istället för att försöka lura andra? Sanningen kommer ju fram och det blir ju så mycket värre då...
Men förutom det så hade vi roligt! ;)

Tog en promenad med hundarna när jag kom hem, en riktig Slow-Walk. Benen orkade inte gå fortare;) Hedda var så nöjd och luffsade brevid mig och Mira fick springa lös och göra sig av med lite energi! Så nu har Josse två trötta hundar hemma ikväll när inte jag är här!

Glöggkväll med jobbarkompisarna ikväll! Trevligt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0