Fredag=)

Jobb idag, har planterat X antal julgrupper=) Än så länge har man inte hunnit tröttnat på dom, så det har varit en skön arbetsdag!

Mira och Hedda har varit växthushundar idag, skönt att ha ett jobb där dom kan vara med!

Kvällen började med ett lite jobbigt samtal, men nu är det gjort och det känns rätt iaf! Det är huvudsaken iaf!

Nu blev jag ensam här i soffan, mitt Idol-sällskap har åkt hem igen. Nu väntar jag bara på att få veta vem som vann, sen är det sovdags för mig oxå! Jag gillar båda två och bryr mig inte så mycket om vem av dom som vinner. Tycker båda förtjänar det! Sov sådär inatt, eftersom det var sånt oväder.. Inte kul att vara lättväkt ibland;)

Imorgon blir det jobb, sen blir det kanske Norrköping och lite julklappshandling=)

Och vinnaren är.... ..... ...... ..... ..... AMANDA! Grattis! ;)

Nu ska jag göra Mira sällskap in i drömmarnas värld, hon ligger och gnäller i sömnen vid mina fötter <3

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0