Kvällsmotion

Har precis varit ute och sprungit en runda med Mira. Blev inte så långt som jag hade tänkt, är ju så sjukt mörkrädd! Haha! Behöver en mer skräckinjagande hund när jag är ute i mörkret ;)

Nu ska jag ta tag i min motion och träning igen! Slut på latandet för Johannas del! Så otränad som jag är nu har jag aldrig varit förut.. Så årets nyårslöfte (hahaha) blir att träna/röra mig mer igen och sluta äta så mycket godis! Jag tänker inte banta eller nåt sånt onödigt, utan bara få upp min kondis och bli lite piggare! :D Jag går ju väldigt mycket som det är, eftersom man har hund, men det får bli mer PW och löprundor igen. Josse har även fått den stora äran att ta bort det mesta av allt godis vi har hemma (vilket är endel såhär vid jul..) och få tjata på mig om jag äter för mycket socker! Hon gillade sitt uppdrag! Få bråka med mig med min tillåtelse ;)

Börjar mitt löfte med att äta ute och fika ute imorgon! Hahah! Smart Johanna ;) Men jag har väl 2 dagar till på mig att synda!?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0