Jaha..

Dagen började bra, men slutar visst inte lika bra..

Gick ut för att träna lite lydnad med Mira förut, tyckte att det var dags för det nu! Hinner inte mer än ut och börja busa och kampa igång henne innan jag fick en ganska otrevlig och obehaglig överraskning och blev tvungen att avbryta träningspasset.. Har fått spendrerat kvällen i telefon istället.. Tur jag har världens finaste vänner!

Jag hoppas verkligen att det här var en engångshändelse!

Mira blev bara lite sur på mig när jag avbröt hennes träningspass=P


Fast jag håller nog med Mira, skulle helst gömma mig och sura jag med.. Men snart kommer Josse hem iaf, så då blir jag nog på lite bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0