Shopping-dag!

Dagen började med en välbehövlig sovmorgon! Mira och Hedda väckte mig strax innan kl 10, då tyckte dom att det var dax för frukost=P Man sov ju ganska dåligt inatt, blev väckt av en jäkla smäll, sen höll åskan i sig ett tag.. Jag är glad att Thomas var här, så jag slapp ligga själv och vara åskrädd! Så då var det skönt att jag fick sova ut lite! Det var värre för Thomas som gick upp innan kl 7, han skulle ju sätta sig i bilen och åka nästan 100 mil till stugan i Norrland...

Idag har det varit en riktig spenderar-dag! Började dagen med att jag och Josse åkte in till stan, för jag behövde köpa en ny dator. Kom hem med en dator och en varsin ny mobil=P Lätt hänt! Haha! Hann vara hemma en kvart innan mamma, Micke och Jimmy kom och hämtade upp mig för en liten tripp till Vingåkers Factory Outlet=) Blev 3 par jeans, en tröja och ett par gummistövlar ;)



Storlek 21! Tänkte nog sätta en liten blomma eller något i dom, tyckte dom var så söta så jag kunde inte gå förbi dom!

Fick ett städryck sen när jag kom hem, så hundarna åkte ut under äppelträdet med varsitt ben att tugga på, sen satte jag igång att tvätta, damma, dammsuga och tvätta golvet! Känner mig nästan lite duktig=P


 Buketten står i fönstret, men det gick inte så bra att fota den där..

Nu är det dags att laga lite mat, sen ska jag tvinga med Josse på en promenad med tjejerna för det är en så fin kväll=)

Ha det bra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0