Håller tummarna

Imorgon håller vi tummarna för Moira, som ska till veterinären och kolla upp sitt ben.. Svullanden och värmen vill inte gå ner, så nu ville vet. att vi skulle komma med henne till kliniken.. Fina Moira <3

Annars så är mitt liv ganska enformigt just nu: Jobba, plugga, äta, sova. Jobba, plugga, äta, sova... Känner mig sådär lagom social nu! Haha!

Stackars Mira tycker att jag har varit världens tråkigaste ägare igår och idag.. Tänkte att hon skulle få en cykeltyr imorgon, så hon iaf får sprina av sig lite överskottsenergi=P

Äntligen är det vår ute! Lovely! Lägger in bilder från förra våren=) Har inte haft tid att leta några vårtecken än=P





Nu tänker jag ta kväll, mysa lite med hundarna och sen gå o sova! Ska ju snart upp igen för att jobba..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0