Hallu!

Vilket jäkla väder det är ute! Jag hade tänkt cykla en sväng med Mira, så vi fick komma ut och röra lite på oss.. Hmm, känns som jag väntar och ser om det slutar spöregna!

Mira och Hedda vet hur man roar sig fast det regnar ute;)


Gårdagen spenderade jag i Nyköping=) Först tog vi sovmorgon, sen fixade vi lite i T´s lägenhet och sen gick vi och shoppade (surprise!)! En väldigt bra dag med andra ord!

T fick borra och jag satt i soffan och kom med smarta råd;)


Satt på balkongen en stund och njöt av solen=)

Ikväll blir det lugnt för min del, jobbar imorgon.. Har lite att fixa, åker till Nyköping imorgon igen och imorgon får jag även träffa min bästa Sara! Lycka! Jag måste ju gå igenom allt jag handlade igår oxå! Gud så roligt!

Ha en bra kväll!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0