Hemma igen..

Nu har jag och Mira kommit hem igen efter 2 dagar i Nyköping. Mira har varit så duktig nu när hon har varit stadshund igen:D Vi har gått tre vändor på storgatan och hon har skött sig exemplariskt! Min fina lilla tjej!

Det blev några vändor ner på stan för mig idag. Först en runda ner med Mira, sen tillbaka ner vid lunch. Blev bjuden på lunch på ChiliNamNam av finaste T idag=) Så gott! Passade på att shoppa lite efteråt och spana runt lite för kommande inköp;)

Igår tittade jag och T på I rymden finns inga känslor. Hade inte sett den filmen innan, men har hört mycket bra om den! Så bra film! Älskade den!


Bild lånad från discshop.se

Va i stallet och pussade lite på Moira nu när jag kom hem. Josse ville att jag skulle komma med och kolla på hennes ben som har blivit live värre igen.. Men det var inte så illa som jag trodde, så det var skönt! Nu får hon vara ute lite mindre om dagarna tills det blir bättre igen.

Nu ska jag kolla på film. Har inte lyckats bestämma mig för vilken än bara=P Jobbar hela helgen, så det blir en lugn helg för min del.

Ha en bra kväll!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0