Kvällspromenad

Är nyss inkommen efter en timmes promenad med Mira. Är så skönt väder nu! Mira gillar verkligen våra kvällspromenader, hon far runt som en tok i skogen! Söta hund=)



Tog en bild på skogsvägen där vi brukar gå, för att jämföra lite med en bild jag tog för ett tag sen

Foto taget 11/5


Foto taget 11/3

Det händer lite på 2 månader;)

Den här veckan har jag och Mira varit väldigt aktiva! Miras bantning börjar verkligen ge resultat nu! Så jag slipper nog ställa ut en köttbulle iaf=P  I måndags blev det nästan en timmes promenad på morgonen innan jobbet, igår blev det samma runda på morgonen innan jobbet, sen åkte jag och Josse in till gymmet och körde ett pass. Jätteskönt att få röra lite på sig! Lagom när jag kom hem så kom T och så tog vi hundarna och gick ut på en timmes promenad. Jag kan lova att jag sov rätt gott inatt;)

Imorgon ska jag få massage=) Sen får vi se vad som händer, både jag och Josse är lediga så vi tänkte hitta på något!

Ha det bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0