Mira-träning=)

Jobbade till kl 18 idag i hästbutiken, sen hem och plugga lite.. Sen kom Mira och påpekade lite fint att hon var lite träningssugen;) Så det var bara att slita sig från skolböckerna (som att det var svårt=P ) och gå ut för en stunds träning! Hon var superpeppad och verkligen på hugget idag! Det var verkligen roligt att träna idag=)


Fotgående=)


Apportering. Hon gillar det inte, men hon gör det och håller den så länge som hon ska iaf!


Platsliggningen gick jättebra!


Man kan ju inte vara finast i världen jämt;)

Nu tänker jag göra en kopp te och krypa ner i soffan! Tror nog jag ska kolla på någon av filmerna jag köpte igår! Imorgon blir det jobb och plugg igen. Hoppas jag hinner med att träna lite imorgon oxå, nu är vi peppade!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0