Söndag..

Nu är helgen slut igen.. Det är sjukt vad fort helgerna går! Åkte till Nyköping igår, blev grillning, kolla på Eurovision Song Contest och sen gick vi till Fika och tog en öl och pratade lite strunt! Var en riktigt trevlig kväll!

Idag har jag, Josse, T och hundarna varit på Nynäs slott, det var vårmarknad där idag=)


Snyggt att jag lyckades få med slangvindan i bilden oxå;)

Efteråt åkte vi ut en sväng till Ökna, Josse sa att en av skolans hästar har fått föl så då ville vi ju ut och kika lite!


Fick inte till någon vidare bra bild, dom var en bit bort och min kamera får inga superbilder när man zoomar in.

Var och fikade på Café Åstugan efter, det är så fint där ute! Vi satt i solen en stund och bara hade det bra=) Jag och Josse ville åka till Hööks sen, så stackars T fick följa med och titta på hästsaker och följa med in på Stadium Outlet, för jag behövde ju ett par skor till;) Har även köpt nytt foder till Mira idag, hoppas hon blir lättare att hålla i bra vikt nu..

Nu ska vi kolla på hockey-VM!

Ha en bra kväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0