Vilken härlig dag!

Vaknade morse och solen sken! Så skönt! Visserligen har det blivit lite mulet nu under e.m, men jag har hunnit njuta lite av solen iaf!

Efter att engelskaprovet var klart, så pratade jag med mamma och vi bestämde oss för att ta hundarna (Mira och Aros) och åka ner till hamnen för att äta en varsin mjukglass=) Att hundarna får lite socialträning är ju bara en bra bonus! Jag passade på att gå en sväng på storgatan i Nyköping innan mamma kom in till stan, så Mira verkligen fick se mycket folk och hundar! Det var ett tag sen hon var på stan nu... Men hon skötte sig jättebra och lyssnade bra på mig! Duktiga lilla tjejen=) 

Nu ligger Mira vid mina fötter och sover som en stock! Det är jobbigt att äta glass;)

Ha en bra dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0