11-11-11

Började dagen med stallet! Var ute och red med Malin och Matilda=) Idag fick Moira äntligen trava lite, vet inte vem som var mest nöjd, hon eller jag!? Roligt att stå i ett stall där man har lite folk att rida med, mycket roligare än att alltid rida själv.. Jag och Josse har fått lov att rida en av de andra hästarna i stallet oxå, så nu kan vi ut och rida tillsammans!

Blev fika hos Malin efter. Lite socker, massa prat och skratt efter några timmar i stallet är ju inte helt fel!

Sen kom mamma förbi på lite fika hemma, så då fick jag i mig några koppar kaffe oxå.

Ikväll blir det soffläge och film med bästa syster <3

Imorgon är det öppet hus på Öknaskolan, så vi ska dit och kika lite! Hedda och Mira får oxå följa med och mingla lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0