Äntligen!

Första ridturen ( igen=P ) på Moira idag! Josse fick den stora äran att rida=) Vet inte vem som var mest nöjd, Josse eller Moira!? Så fint som benet var idag när vi kom ut till stallet har det inte varit på 1 månad heller! Känns så sjukt skönt!

Hedda och Mira fick följa med på promenad när Moira reds. Dom behövde en promenad efter att ha "jobbat" hela dagen med mig. Ska snart ut och springa en runda med Mira, vi ska bara smälta maten först.. Torsdag och fredag kommer bara ta slut innan jag har hunnit med hälften av vad som skulle behöva hinnas med, så då passar jag på att springa ikväll och ta en längre promenad imorgon bitti innan jobbet!


Tänkvärt...

Nu ska jag börja planera lite inför lördag! Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0