Måndag igen!

Tiden går så fort, jag hinner ju knappt med!

I lördags var jag med jobbet på julbord=) Vi var på Julita Värdshus och åt i år, maten var väldigt god, jättetrevlig personal och mysigt värdshus! Helt klart godkänt!

Efter julbordet blev det Harry´s i Katrineholm, dom hade rockabillykväll! Massor med folk och asbra band! Eller 2 av 3 band var bra iaf;)

Igår blev det dock inte mycket gjort=P Var liiite sliten! Haha! Men adventsljusstakarna och julgardinerna i köket kom på plats iaf! Fast jag kan ju inte påstå att jag har fått mer julkänsla iaf, storm och regn igår när allt kom fram och nu är det sol och 6+grader!

Var ute och red med Mathilda förut, nu är äntligen Moira tillbaka i sitt gamla jag! Hon är pigg, framåt och lite fjantig;) Världens bästa!

Tog hundarna och gick upp i skogen när jag kom hem, lika bra att göra allt när man är igång! Mira fick springa lös när vi kom in i skogen och det märktes verkligen att hon har gått mycket kopplad på sistonde! Jäklar vad hon sprang! Hon är snabb min lilla vovve! Men hon kom snällt när jag ropade in henne=) Så nu har jag två mycket trötta hundar här hemma.

Nu är det bara snabeldraken som ska rastas oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0