Vilken härlig helg!

Jag har haft så sjukt roligt i helgen med mina bästa tjejer! Var hos Alex med familj först, sen fick även Sara och Erik ett litet besök;) Vi spelade Guitar Hero och RockBand och jag är tydligen lite efter med såntdär, för jag har aldrig spelat nåt av dom förut :O Men fy fasen va kul det var! Sara rockade järnet med sina trummor! Var bara att hålla sig ur vägen;)

Jag och Josse åkte ut till V för att promenera hennes hästar igår. Eller... Josse gick med Majha iallafall, jag och V blev rastade av Parodi och Pysen! Pigga små rackare dom där shettisarna;)

Åkte ut till Moira direkt efter, nu är man glad att det finns ridhus! Kolmörkt och regn... Så vi longerade henne, vi ville se hur hon såg ut i traven och så fick hon även galoppera lite! Hon försökte bocka och ha sig, men det gick inte så bra! Hahah! Sen la jag ner 3 bommar som hon fick trava över. Törs nog påstå att vi hade en väldigt nöjd häst efter! Hon gillar inte att hon aldrig får busa..

Nu blir det lite frukost, sen en promenad med hundarna. Stallet efter det tror jag, har inte bestämt mig än..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0