Härlig dag!

Har haft en riktig toppendag idag:D

Morgonen startade med en hundpromenad i solskenet, sen lite frukost på det! Sen bar det iväg till Mariefred och Hedlandet för lite shopping! Hittade massor med saker jag ville ha och absolut behövde!;) Men allt fick inte följa med hem.. Sara, jag tror jag har hittat en affär du skulle älska! Massa Sara-saker till outletpriser! Men ett par jeans, en nyårsklänning, en supergo stickad tröja, leggings, benvärmare, vantar, ljus och lite andra bra-ha-saker fick fälja med mig hem! Världens mysigaste dun-tofflor köpte jag oxå! Josse lyckades hitta en del saker hon med! Vem hade kunnat tro det!?! ;)

Fikade inne på Anna på torget, för Josse påstog att det är ett måste när man är i Mariefred. En liten rundtur runt Gripsholms slott blev det oxå! För det krävde jag;)

Passade på att stanna hos S på en kopp kaffe, prat och skratt! Vi var ju ändå i krokarna=)

Efter att allt var uppackat här hemma, så kände jag mig lite rastlös, så det blev en 25 minuters löprunda med Mira och Sally! Belönar mig själv med ett glas vin och lite filmslappande nu;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0