Jobbat

Jobbat i trädgården idag, var rätt mycket folk hela tiden! Trodde det skulle vara ganska lugnt eftersom det var så kallt inatt, men folk ville ha blommor iaf!

Bild lånad från www.ingvaldstorp.se

Vi har fått in nya Tacca växter nu=) Tacca chantrieri heter den, kallas förfladdermusblomma, djävulsblomma eller djävulens morrhår. Visst är den läcker!? 

Bild lånad från visoflora.com

Va ute i stallet innan och fixade Moiras morgonmedicin.. Snart åker vi ut för att ge henne kvällsdosen.. Längtar tills domhär 3 veckorna är över=P

Ska fortsätta min diet på hostmedicin och febernedsättande och hoppas förkylningen drar sig tillbaka! Ska jobba hela nästa vecka så jag har inte tid att vara sjuk! Har visst råkat dra med mig Josse i min förkylning oxå;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tamejtusan och dra mig baklänges. det var en tuff blomma det. Dör den lätt elelr är den seglevad (jag gillar det sistnämnda)? ;) haha

2011-10-13 @ 21:44:26
URL: http://soetnoefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0