Julmust och varm o´boy

Julmust-premiär idag=P Jag är i vanliga fall inte så förtjust i julmust, men vi säljer en must på jobbet som är från Brunneby och den är riktigt god! Den kom in för säsongen igår igen, så då var jag tvungen att köpa hem lite! Vi har även fått in en ny saffransglögg som jag tänkte testa! Systemet hade ju saffransglögg som Årets Glögg förra året och den gillade jag verkligen!

addictedtojulmust.se

Annars har dagen bestått av jobb, stall och massa papper att gå igenom.. Alltid lika kul ;) Men nu är det gjort iaf!

Vi har helsida i Katrineholms-Kuriren imorgon från jobbet, så det har varit mycket förberedelse inför det idag, både i trädgården och hästbutiken! Nyfiken? Gå in på
http://www.ingvaldstorp.se/ Det är massor med bra erbjudanden!

Va i stallet ( som vanligt) efter jobbet. Moiras ben vill inte bli bättre=( Nu äter hon inte pencillin längre, men hon ska ju fortsätta äta den andra medicinen i 2 veckor till, så det är ju ett tag kvar!


Moira <3

Nu hamnade jag i soffan med en kopp varm o´boy och CSI=) Skönt att få slappa en stund!

Mitt internet bara bråkar med mig ikväll, så nu skiter jag i dethär!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0