Onsdag

Stallet, jobba, stallet, duscha, äta.. Min dag i stora drag ;) Det känns att jag inte jobbar heltid längre, är helt slut efter dagen! Haha! Men det är ju bara några dagar till, sen är jag ledig några dagar igen=)

Jag gillar inte att vi går mot vinter, mörker och kyla, men det är bra mysigt att krypa ner i soffan med en stor kopp te, en mjuk filt, en Mira som sover på fötterna och massa ljus tända! Det skulle inte vara samma sak att göra det i juli ;)

Mira och Hedda har lekt med Josse hela dagen. Dom passade på att vara ute och njuta av solen, dom som kunde!

Sitter och letar maskeradkostym till halloweenfesten! Har hittat några klockrena, nu måste jag bara bestämma mig för vilken jag vill ha! Det är ju preis till bästa kostym! Men jag tvivlar på att jag vinner, tror att det skulle klassas som fusk ;)

Nu tänker jag fortsätta njuta av min kopp med te! Studio 54 från Sköna Gertrud i Katrineholm!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0