Ridtur!

Fick en liten förfrågan tidigare idag om jag kunde motionera en av de andra hästarna i stallet. Självklart kunde jag det! Så härligt att få komma ut och rida lite, speciellt på en häst som är igång =) Nu är abstinensen lindrad för en liten stund iaf ;)

Imorgon ska Moira tillbaka till veterinären.. Röntgen av benet.. Sen får vi se vad som blir sagt denna gång.. Håller tummar och tår!

Annars har det varit en lugn dag, lite småplock och fix här hemma, planering inför halloweenfesten nästa helg och massa bus och kel med hundarna! Hedda har även blivit lite friserad. Josse ligger sjuk och jag är inte helt pigg jag heller.. Så saker och ting sker inte i raketfart!


Jag och Shelly (som jag red idag) för några år sen på fälttävlansträning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0