Klicerträning

Eftersom regnet inte känner för att sluta idag, så klickertränade vi inne idag=)


Mira fick träna lite apportering,det var länge sen. Men det gick bra och hon tyckte det var roligt att klickerträna lite! Hon fick även dutta lite på lappen, som jag tränade Hedda med.
Hedda fick dutta på post-it lapp. Jag hade den på golvet först, sen satte jag upp lappen i noshöjd på väggen, och efter typ 3 klick så satte jag upp lappen högre så hon fick ställa sig på bakbenen för att nå lappen. Hon tyckte det var jättekul att köra lite och hon fattade jättefort! Imorgon ska jag sätta lappen på en skåpslucka, och få henne att putta så hårt så skåpdörren rör sig iaf!

Nu ska jag vara lite social=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0