Dålig uppdatering..

Det är lite dåligt med skrivande från min sida... Just nu så lider jag av både tidsbrist och energibrist..

Det är fullt sjå att hinna med praktiken, pluggandet, Mira och andra måsten.. Det som inte är ett måste läggs åt sidan just nu, får ta det en annan gång för annars skulle jag behöva 34 timmar på mitt dygn!

Energi finns det inte mycket av heller.. Blir samma sak där, det som inte är ett måste får vänta.. Något annat orkar jag inte..

Allt krångel, skit, skador hit och dit, tråkiga besked och allt va fan det är just nu tar knäcken på mig och min energi.. Orkar inte mer, vill bara att något ska få ha lite medvind just nu! Är trött på att kämpa med allt hela tiden...

Blev ett lite deppigt inlägg, men så är det just nu..

Tack till alla underbara som hela tiden ställer upp för mig, lyssnar på mig och får mig att tänka på annat! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0