Lövely!

Har haft en väldigt bra semestervecka hittills=)
 
Igår bakade jag lite på f.m, muffins med choklad och nötter blev det! Sen åkte jag och Mira med Sara och Co ut i skogen för att plocka lite svamp. Är inget jättefan av svamp, blir bättre o bättre på att äta det, men...Så plocka svamp är inget jag normalt brukar roa mig med! Men jäklar va kantareller vi hittade! Massor! Stora var dom oxå! Då var det lite roligt att plocka svamp! Mira tyckte oxå att det var jätteroligt, hon sprang runt som en dåre i skogen, så lycklig över att få springa lös och få rusa av sig=)
 
Foto: Ganska så nöjd med dagens skörd på mitt hemliga ställe med gubben, hundarna o
 
Efter det blev det lite mat i magen innan vi fortsatte hem till dom, ett glas vin ( ok, 2 då.. haha), ost och kex och lite film stog på schemat för kvällen! Vi vet hur vi roar oss;)
Foto: Igår drack vi Motörheadvin o idag bjuds det på Iron Maidenvin! ;) höhöhö
Bild lånad av Sara=)
 
Snart ska jag äntligen få träffa världens bästa syster oxå! <3
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0