Träningsvärk!

I måndags fick jag för mig att det var dags för mig att ta tag i träningen igen och att jag då skulle ut och springa. Ren och skär impuls, men det var bara att snöra på sig skorna och ta Mira i släp för en runda i Ekensbergspåret! Har en känsla av att Mira tyckte det var lättare än vad jag tyckte att det var ;)
 
Kände efteråt att om jag ska fortsätta med dom här dumheterna och springa, så är ett par nya skor ett måste! Så det fick bli en tripp till Stadium igår där ett par nya, fina turkosa Nikeskor införskaffades! Dessa skulle jag ju envist testa direkt, så på med dom och Mira med på släp igen upp till spåret! Benen var lite stumma i början, men sen gick det bra! Eller bra och bra, allt är ju relativt ;) Jag fick varken andnöd, håll eller en hjärtattack och jag sprang hela rundan! Kondisen kan ju bara bli bättre iaf om vi säger så! Haha
 
Idag då.. Jäklar! Träningsvärk! Nog för att jag är otränad för tillfället, men fy mig! Illa! Just nu så spöregnar det ute, men om det lugnar sig under e.m så blir det nog en runda idag med. Annars får det bli vilodag idag och en runda imorgon!
 
Fast det är på ett sätt rätt skönt att ha lite träningsvärk, då känns det iaf att jag har gjort något igen=)
 
 
Mina nya fina vänner som ska hjälpa mig till ett mer tränat jag ;)   (Eller nåt liknande iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0