Frukost

Har en frukost-dejt med min finaste Alex! Visserligen över telefon, men ändå <3 Vi sitter och missbrukar kaffe på varsitt håll ;)

Idag fortsätter väl packandet för min del.. Är redan less på flyttlådor! Har övergett dom en stund och börjat sortera bilder på datorn istället.. Det är välbehövt visserligen, men kanske inte så nödvändigt just nu! Men jag orkar inte packa nån mer låda just nu..

Ikväll ska vi ut till stallet och låta Majha jobba lite igen! Vi har varit däckade i feber i 2 dagar, så hästarna har fått vila.. Nu är det bara att ta tag i det igen! Josse ska nog rida lite idag=) Får se om Josse har ett smile på läpparna efter ;)


Josses första ridtur på Majha i höstas.

Nej, nu får jag väl ta tag i min dag igen.. Eller ta tag i en flyttlåda iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0