Kvällspromenad

Nu har jag och mina promenadkompisar varit ute på en 1,5 timmes promenad med hundarna! Vi har gått runt hela Nyköping känns det som! Kändes väldigt skönt att komma ut och gå en ordentlig promenad efter att ha suttit i skolbänken hela dan och fört anteckningar som en dåre!

Mira ligger helt utslagen i sin Bia-bädd nu, mysigt värre!

I går kom Miras doggy-walker för första gången oxå=) Hade gått jättebra för henne! Mira hade blivit jätteglad när dom träffades igen och hon hade lyssnat fint när dom var ute och gick=) Min duktiga lilla tjej!

Mira verkar trivas bra med att vara stadshund, känns väldigt skönt! Hon vaktar ingenting i lägenheten, skäller aldrig eller sånt som hon ïbland gjorde i huset om hon hörde nån utanför!

Nu ska jag gå och sova, så jag orkar med skolan och lite mer branchkunskap imorgon=)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0