Kvällspromenad

Blev en promenad i mörkret med hundarna idag, det har varit fullt upp idag! Fick bli en sväng i allén, skogen är lite för läskig såhär på kvällen ;) Mörkrädd som jag är! Haha

Idag har vi roat oss med att leka taxi, lämnat saker på Röda Korset, hämtat min "nya" soffa, fikat med bärhjälpen, varit i stallet och promenerat med hästarna och fixat massor i stallet, varit och utfodrat hundar åt en kompis, sen ut med våra hundar, ställt "iordning" mitt flyttkaos och nu står maten äntligen i ugnen!

Snart blir det mat, sen får det nog bli melodifestivalen ikväll! Missade förra omgången, men jag överlever nog ändå ;)

Imorgon blir det långpromenad på nya områden! Vi tar våra hundar och Angelikas hundar och går med allihop på hennes hemmamarker=) Kul att se lite annat under promenaderna!

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0