Lördag

Sovmorgon till 08.04 idag! Sen tyckte Mira att det var dags att kliva upp ;) hade varit ganska skönt att få legat kvar i sängen lite längre, kom ju hem ganska sent från en väldigt trevlig kväll hos Angelica igår! Men Mira höll inte med sin matte..

Nu ska jag äta frukost, få upp Josse, fixa iordning mitt CV och skicka iväg det (söker helgjobb=) ), sen ska vi köra in A och T till Katrineholm och förhoppningsvis så får vi med soffan jag har köpt med oss tillbaka hem! Min hörnsoffa kommer bli lite förstor inne i nya lägenheten=( Så den ska säljas..



I e.m blir det en sväng till stallet oxå=) Hoppas båda två sköter sig lika bra som dom gjorde igår! Moira var väldigt avslappnad och följsam och Majha stegrade inte en enda gång! Alltid nåt ;) Idag kanske hon ger fasen i att sparka mot skänkeln varje gång Josse lägger emot den!?! Haha

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0