Oj oj!

Vilken dålig uppdatering det var här=P Det har varit fullt upp dom senaste dagarna, har inte riktigt haft tid att blogga ;) Har haft en riktigt bra helg! <3

Åkte tillbaka till Katrineholm i torsdags för att jobba några dagar.

I fredags var det först jobb, sen bara att åka hem till Josse (känns lite konstigt att inte bara säga "åka hem", men det är nog bara en vanesak!) och Markus, så vi kunde börja göra oss iordning för att åka till Amazon och se Den svenska björnstammen! Blev en riktigt lyckad kväll, med väldigt ömma fötter och en förkylning som förljd ;) Men det är det värt! Bandet var jättebra och DJ´n som spelade efter dom spelade asbra musik! En toppenkväll med mina vänner!

Åkte hem igen i lördags, då blev det självklart Melodifestivalen med fler underbara vänner=) Blev en lång kväll med massa skratt! <3

Idag har jag och Mira varit på stadsvandring i det fina vädret. Vi var ute och gick i 1,5 timme och njöt! (Fast vi kallar det för socialträning, det låter med seriöst;) ) Blixten (min cykel) fick komma fram efter sin vintervila idag oxå! Cyklade upp till Pålljungs hage för att handla lite, sen träffade jag mamma och Micke där så då blev det visst en semla och lite kaffe med dom oxå =)

Ikväll har jag läst igenom det sista inför imorgon, för då börjar skolan! :D

Nu ska jag krypa ner under en filt med en kopp te och kurera min hals lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0