Söndag igen!

Heldag i stallet idag! Inte riktigt planerat, men Majha hade inte riktigt samma planer som oss andra och ville absolut inte gå in i nån jäkla låda på hjul... Efter väldigt många om och men så kunde vi äntligen stänga transporten och åka till hennes och Pysens nya boende! Pysen var så snäll och duktig som bara stog inne i transporten och väntade på att Majha skulle gå in! Duktiga lilla killen! Ihopsläppet gick superbra! Hästarna var väldigt konfunderade över vad Pysen var för nåt konstigt litet djur, men han passade på att utnyttja situationen och skrämma dom andra lite;) Han jagade iväg dom stora hästarna och var allmänt kaxig;) Får se hur länge det håller i sig! Haha! Men nu står iaf Moira och Majha ihop, kommer underlätta mycket för Josse=) Imorgon ska hon få hälsa på inne i ridhuset! Bilder kommer imorgon, orkar inte nu..

Igår åkte vi en liten sväng till Örebro! Det var överraskningsfest för E som fyllde 25 i veckan! Så jäkla roligt, hon hade verkligen inte anat något innan! Hon blev lite chockad när hon klev in i vardagsrummet och det satt typ 17 pers där ;) Supertrevlig kväll!

Idag har även jag och min huvudvärk 3-årsjubileum.. Vet inte om det är något man firar?!=P Känns lite skumt att det redan har gått 3 år!! Kanske behöver ta tag i utredningen igen? Känns inte så motiverande efter hur det var sist jag höll på, men nu börjar jag faktiskt lessna... Har fått några bra tips nu som är värt att testa/kolla upp iaf=)

Nu ska jag ta ut hundarna en sväng, sen är det sovdags för mig! Imorgon är det full fart igen!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0