Bakar

Jobbat idag igen! Sen varit inne i stan och handlat...Yeey.. Ont måste!

Håller på o bakar nu, så jag har något att bjuda på imorgon när jag får finbesök! <3

Har busat med två helfnattiga hundar nu på kvällen=P Mira fick ett tokryck och drog med sig Hedda=) Så nu har vi busat och tränat lite, så nu har jag två utslagna hundar vid mina fötter! Mys!

Fotade lite idag på jobbet=) Kul att ha lite bilder och se hur det förändras i butiken. När man är mitt i det så ser man inte alla förändringar, men när man ser tillbaka på bilder så ser man hur mycket som har hänt!=)
www.ingvaldstorp.se



Största och minsta ;)


Taket =P


Nu får ni inga fler bilder, för nu orkar jag inte sitta här längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0