Haha!!

Red Moira idag i ridhuset=) Så nära som jag var att flyga av idag har jag inte varit på evigheter! Haha

Red lite dressyr/lösgörande, men sen stog det ett hinder framme som jag tyckte vi kunde ta något språng över. Kom i höger varv först och hoppade i trav, gick jättebra! Vände sedan och tog det i andra varvet och kände att hon tvekade lite, hon reagerade på 2 hinderstöd som stog i hörnet.. Så jag hann som tur va tänka att jag skulle ta ett mantag, men hann inte få tag på manen=P Så Moira kastar sig över (för vägra får hon inte för mig! Haha) och jag.. Ja, jag med! Tappade ena stigbygeln och ja herregud! Tur jag inte tappade tyglarna iaf! Josse höll på att dö av skratt! Jäkla unge! Fast jag skrattade rätt rejält jag med! Kommer bli spännande sen när vi ska börja hoppa riktiga hinder igen och inte bara små kryss!

Man kan få med mycket spännande på film när man är i farten! Josse filmade mig när jag låg på volten och red och rätt som det är så ser Josse hur F´s häst reser sig på bakbenen och sticker iväg :O Tur F har bra balans! Händer mycket ibland! Jag hann aldrig se det, för jag hade ryggen emot, men sen fick jag se att Josse hade fått med det på film! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0