Lördag!

Full fart hela tiden! Fasen va fort dagarna har gått denhär veckan!

Igår hade vi tolk-premiär med Moira! Äntligen har snön kommit:D Skojjar inte när jag säger att Moira älskade det! Bockade, stegrade och galopperade på stället! Hahah, min pärla <3 Tyvärr höll inte pulkan så länge, så vi kunde inte tolka så mycket.. Ny pulka måste införskaffas snarast!

Idag har vi hjälpt mamma och Micke att flytta, jag har fått vara mat-tant ;) Laga mat åt alla katong-bärare! Fast lite saker hann jag med att bära runt på oxå.

Nu är vi hemma igen och taggar om inför kvällens fest!:D Dricka öl och bada bad-tunna! Kan ju knappast bli bättre ju!?

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0