Söndag

Värst va fort helgen har gått!

Idag har jag och Josse storstädat hela huset.. Alltid lika roligt! Eller hur var det nu!? Fast det är väldigt skönt när det är gjort!

Hedda fick åka med i städrycket oxå ;) Hon fick ett bad och en påbörjad klippning. Hon är grymt söt just nu!Haha! Tar resten i morgon när energin är tillbaka!

Moira har lyckats tappa en sko för första gången på hur många år som helst, så hon fick stå idag. Nu börjar den stora hovslagarjakten! Brukar gå sådär =P

Har kollat på världscupshoppningen som gick på SVT24 nyss, svullat lite godis och druckit cola! Smaskens! Nu slötittar jag på Mamma Mia=) Skön söndagkväll!

Imorgon ska jag återgå till lägenhets-sökandet oxå. Hoppas på att jag hittar en lägenhet i Nyköping snart=)




Little boy playing with fire gets his finger burned ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0