Dagarna rullar på!

Hinner inte riktigt med känner jag! Snart har jag gått 3 veckor i skolan! Det känns som jag har gått hur länge som helst nu, samtidigt som det känns som det var igår jag började! Men det är riktigt kul, trivs jättebra och klassen är toppen!

Vi började med ledarskap idag, vi fick massa olika frågeställningar och disskuterade mycket, väldigt intressant! Imorgon fortsätter vi, sen på fredag har vi eget arbete=) På måndag börjar vårat 2 veckors projekt! Spännande!

Imorgon har klassen bokats in på Cocktails ´n Dreams, klassfest! Kommer bli så roligt! Äta, dricka lite (eller nåt sånt=P ) och leka lekar så vi lär känna varann lite mer! Och så vi får skämma ut oss lite;)

På fredag ska Mira till veterinären oxå, kan ju bli spännande det med;)

I helgen blir det jobb på Ingvaldstorps Häst & Fritid (smygreklam,haha) och så ska vi nog fira St Patricks Day på lördag! Har lyckats dubbelboka mig på lördag så jag får se hur jag löser det!

Mira var ute på långpromenad med sin doggy-walker och hennes hundar idag=) Första gången hon tog med sig dom när hon går själv med Mira, men det hade gått jättebra! Duktiga vovvar=)

Enda molnet på himlen nu är Moira och hennes ben... Nu håller vi alla tummar och tår för att medicinen hjälper på dom här 3 veckorna! <3

Nu ska jag läsa igenom kompendiet vi fick idag, sen tänker jag sjunka ner i soffan!

Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0