LIA

Idag hittade jag en LIA-plats att spendera 17 veckor på! LIA är Lärande I Arbete, det är det arbetsplatsbaserade delen av min utbildning. Skönt att det är gjort, kommer bli hårt tryck på dom platser som finns i Nyköping..


Bild lånad från www.ica.se
Här ska jag vara mina 5 LIA-perioder! På Ica Maxi Special, det är avdelningarna hemmet, konfektion, media och fritid. Kommer bli väldigt spännande, känns väldigt stort just nu att man ska få så mycket ansvar och svåra uppgifter direkt! Men det är ju allt det jag är där för att lära mig ;)

Nu tar jag en liten plugg-paus, sitter och läser igenom alla papper vi har fått i veckan och har börjat på några uppgifter vi har fått. Första tentan är om 4 veckor och om mindre än 2 veckor ska vi börja på ett stort projekt, kommer bli intensivt! Vi kommer ju inte ha långtråkigt iaf ;)

Ska plugga en stund till, sen blir det en promenad med Mira i solen! Hon ska hem till mamma ikväll på kollo, jag ska jobba hela e.m/kvällen på Rosvalla. Melodifestivalen går i Nyköping imorgon och ikväll är det genrep och jag ska jobba där då:) Roligt roligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0