Mmmm, Marabou

Testade Marabou Black idag, jag är visst lite efter! Fast det är väl som vanligt ;)
Jag älskar den! Choklad och lakrits, de bästa godisarna som finns, ihop! Det är ju sååå synd att den bara finns i 200 gramskakor...Not! Godisråttan Johanna är glad, för då finns det ju inget alternativ;) Hoppas hoppas dom kommer behålla den i sortimentet! Annars är det bäst att jag börjar bunkra upp nu!

Idag kände jag att det var dags för att knyta på sig löparskorna igen=) +16 grader och strålande sol, då finns det inga ursäkter längre.. Det gick sakta,sakta och bitvis var det lite tungt, trodde inte jag skulle ha tappat så mycket kondis med tanke på hur mycket jag går och cyklar, men det hade jag visst gjort.. Fast då kan det ju bara gå bättre nästa gång!

Pluggningen ikväll blev lite åtsidosatt... Fick ett tråkigt besked under kvällen och kan inte riktigt samla tankarna för att plugga till en tenta som ligger 4 veckor bort just nu... Nu väntar jag bara på morgondagen och en uppdatering på vad som kommer att hända... Just nu känns det inte som vi kommer få det svar som vi vill höra... Håller alla tummar och tår för det bästa..

Nu tänker jag krypa ner i soffan under en filt med en kopp te och bara vara, energin försvann nu..

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0