Nävsjön

Blev en promenad runt Nävsjön igår! Det är ca 8 km att gå runt och det är så fint där! Det kommer vi garanterat göra om snart igen=)
Igår var det inga andra ute och gick, så hundarna kunde springa lösa och busa av sig lite! Det tyckte asfalts-barnet Mira var väldigt roligt=P






Nu ska jag borra ner näsan i mina moms/marginal/kostnads-uträkningar en stund. Lite genomgång inför veckan och tentan som kommer! Jag hoppas det känns lika bra i veckan, just nu så fattar jag ju verkligen vad det är jag räknar och det hör inte till vanligheterna när det kommer till mig och matte!

Sen får det nog bli en promenad i det härliga vädret! Eller om jag kanske slår på stort och springer istället, förkylningen är så gott som borta nu så det är nog dags att komma igång med springandet igen! Får se hur det blir.

Ha en bra dag och njut av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0