Snö..

Usch va tråkigt det var när jag vaknade och tittade ut och hela världen var vit.. Inte ens Mira tyckte det var roligt när vi gick ut på morgonpromenaden.. Förhoppningsvis så ligger det inte kvar så länge!

Hade en härlig kväll igår som spenderades med J, vi käkade lite mat (jag gjorde kött! Som blev riktigt bra! Blir nästan lite imponerad av mig själv! Haha), drack lite vin och sen var vi ju tvungna att kolla på premiären på Let´s Dance! Blir lite imponerad av dom som dansar, att dom lär sig allt på bara några dagar!


Bild lånad från http://anton.letsdance.blogg.tv4.se/

Ikväll är vi några från klassen som ska ut och äta, kommer nog bli en rolig kväll! Först ska vi träffas hos J, sen ner på stan=)

Nu ska jag läsa en stund till inför tentan, sen är det bara att pälsa på sig (blä...) och gå ut på promenad med Mira! Vi kommer ju se ut som snögubbar när vi kommer hem igen ;) Tur det inte är så kallt iaf, får se det positiva i det hela! Vi måste ju träna på våra tomte-steg! Har tränat inne i köket, men det är ju så mycket saker överallt! Träningsytan inomhus har minskat drastiskt efter flytten, så det är utomhus som gäller för oss nu!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0