Balkongen

Nu när jag har jobbat i trädgården så kom ju givetvis odlingsinspirationen igen! Den har lyst med sin frånvaro fram tills nu, vilket är ovanligt! Kan även ha varit samtalet som jag fick imorse om lite trädgårdsfrågor som drog igång det hela! Har en känsla av att jag kommer få leka lite trädgårdsmästare här under sommaren och hösten ;)
Nu har ju jag bara en balkong att odla på och inte en hel tomt längre.. Tur balkongen är relativt stor iaf=) Jag har redan bestämt att lite nyttoväxter måste få finnas med, typ tomat och lite kryddor, det är ett måste! Sen då? Det är ju så mycket jag vill ha!
Jag tror att det ska få komma upp en spalje på ena sidan av balkongen, den sidan som det är mest insyn ifrån och det kommer inte skugga något av min härliga kvälls-sol och där får det växa nåt som klänger, har inte bestämt vad än bara.

Skulle vilja ha en blomsterstege, det skulle vara fint! Då får man in lite mer blommor oxå, eller krukor med kryddor i!


Tänk så fint det skulle kunna bli=) Vill ha!

Nya möbler det står oxå på önskelistan!

Fast jag kanske ska börja med att köpa jord till krukorna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0