Vååår!

Den här helgen har jag inte velat sitta inne en minut mer än nödvändigt! Helt underbart ute :)
 
Igår blev det först en promenad runt hamnen, Brandholmen och stan, vi började bara gå och sen gick vi..och gick..och njöt..och gick, så när jag kom hem igen så hade vi visst gått 1,1 mil, sä kan det gå! Men vi var inte heller dom enda som var ute och njöt av vädret ;) På eftermiddagen blev det en till promenad, på cirka 6 km. Mira sov gott igår kväll!
 
Idag startade dagen med årets första (jaja,jag vet att jag typ är sist av alla) löptur! Jag släpade med mig Mira och sprang spåret i Ekensberg, nu är det vår på riktigt! Nästan all snö var borta, så nu finns det inga ursäkter längre!
 
Det blev även en promenad med Miras nya doggy-walker och hennes hundar idag, kommer behöva lite hjälp ibland nu när jobbet har dragit igång! Supertrevlig tjej och jättemysiga hundar, så det känns bra :) Kommer bli toppen!
 
Mira har varit valpvakt idag oxå ;) Mamma och hennes sambos valp var här idag när dom var i stan. Man blir ju inte ett dugg valpsjuk när man har en supersöt liten dvärgschnauzer som sällskap...
 
Nu ligger Mira på sin filt brevid mig och sover som en stock! Satt på balkongen i solen förut, då låg hon i dörröppningen i solen och bara njöt hon oxå. Tänk vad lite sol gör för humöret!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0