Vilken härlig dag!

Idag har bara varit en såndär asbra dag! Har varit på bra humör hela dagen, solen har värmt, mina vänner är underbara och det kan inte gå bättre i skolan!
Fick VG på bokrapporten och redovisningen, trots allt! Kändes jäkligt skönt, jag tyckte att jag bara förtjänade ett G.. Sen fick vi tillbaka hemtentan i ledarskapen idag, alla i klassen fick VG! Så duktiga! Maxpoäng var 54, jag fick 53! :D Måste få skryta lite, men vem fick högst poäng av alla?!? Jajjemen, JAG! Yeeey!!
Efter skolan blev det en härlig promenad i solen med hultis,grodan och Mira. Vi var ute i 1,5 timme, det var så skönt:)

Fick trevligt fikabesök förut oxå! Alltid kul att prata skit och gamla minnen! Lite skvaller hann vi med oxå, haha! Ibland kan ju det vara sååå roligt! Det jag fick veta ikväll kommer jag leva länge på! :P

Nu tänker jag sjunka ner i soffan och bara slappa, det har jag förtjänat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0