Pluggar..

Sitter och pluggar.. Eller ja, just nu smiter jag en stund.. Är så trött på den här slutrapporten nu! Sitter fast och kommer inte vidare för tillfället och det är inte ens 1 vecka tills den ska vara inne.. Inte kul!
 
Idag spenderades hela dagen på ICA, först praktik en stund sen jobb, så 8-19 blev det idag. Imorgon är det iaf bara 10-19 och onsdag ser ut att bli som vanligt med 8-17 :) Torsdagen blir skön, 12-22,30... Tur jag har en snäll mamma som ställer upp och tar Mira. så jag kan jobba och plugga som en dåre.. Hoppas det blir ledig helg, känns som det kan behövas efter den här veckan!
 
Nehe, om jag ska ta och återgå till min rapport.. Yeey!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0