Söndagsstädning!

Jag var inte kaxig imorse när klockan ringde, det kan jag lova :P Men det var det värt, hade en jätterolig kväll igår!

Hade tvättstugan på f.m, bra planerat av mig.. Fast efter ett tag (några koppar kaffe senare) kom jag igång med dagen! Så nu är det dammat, dammsuget, golven tvättade, diskat, tvätthögen invikt, vädrat och nybäddat i sängen! En promenad i solen med härligt sällskap resulterade även i att Mira nu är badad och lika ren som allt annat ;) Pluggat har jag oxå gjort, har fått lite ordning i oredan som kallas examensarbete..

Undrar var all den här energin kom ifrån?!? Fast jag är glad att den kände för att dyka upp! Nu är det dags för lite matlagning, sen tänker jag med gott samvete sjunka ner i soffan :)

Jag erkänner, jag är redan beroende av min nya kaffemaskin! I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0