Sommar!?

Vilket fantastiskt väder det har varit idag! Riktig sommarkänsla idag :)

Dagen började med hotellfrukost på Voyage med min bästa Sara, första gången jag var där. Supergod frukost, massor att välja på, mysigt och lugnt! Precis som det ska vara. Det kommer garanterat göras fler gånger :)

Sen har det spenderats en hel del tid på S o E altan på en madrass i solen, i bikini! Så skönt! Mina kinder har nu antagit en mindre smickrande rosa ton ;) Ändå hade jag SPF.. Stark sol!

Jobbat några timmar nu på kvällen oxå, tillbaka i delikatessen idag! Det känns som det var ett tag sen, men det gick fort att komma igång! Mycket folk idag, trots att det är tisdag och fint väder. Bra för oss ;)

Nu är det snart sovdags, imorgon är det trädgårdsavdelningen igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0