Träningspass!

Var lite rastlös när jag kom hem från jobbet, så istället för att bara gå en promenad med Mira i det fina vädret så bytte jag om till träningskläderna och gav mig upp till Ekensberg med Mira i högsta hugg och hög musik i öronen! Tänkte att jag skulle testa och se hur det gick med vristen, då jag inte har känt av den på några dagar nu.
 
Började springa runt 2,4 km spåret, det flöt på bra och jag hittade ett bra tempo. När jag kom in på slutet av spåret så var jag inte så trött, så jag körde på ett 2,4 km varv till. Kändes så skönt att vristen inte strulade något! Gör inte det minsta ont i den nu heller, så jag hoppas verkligen att den är helt läkt!
 
Tränade lite när jag kom in igen, men det är så tråkigt.. Har så sjukt svårt att motivera mig då.. Nu finns det inte längre några undanflykter, gymkort ska införskaffas! :D
 
Nu har jag lite att fixa, sen är det sovdags :) Jobb imorgon igen, fortsätta inventera! Tur jag har världens bästa B2 som sällskap på dagarna nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0