Onsdagkväll!

Jobb 9-18 idag, rätt skönt pass eftersom man oftast får mycket gjort då :) Idag har jag dock mest byggt om inne på min avdelning! Precis som dom andra har gjort på sina, det händer mycket nu! :D

När jag kom hem så bytte jag bara om, sen blev det en härlig PW i kvällssolen med Mira. Bäst att gå ut direkt när man kommer hem, blir ju mörkt så tidigt nu.. Har inte riktigt hunnit vant mig med det.. Men det är så skönt i luften nu! Frisk ute, riktigt skönt att springa av sig lite i!
Körde lite träning hemma efter, måste komma igång igen! Tror aldrig jag har varit så otränad som nu :O

Imorgon jobb igen, men innan jag åker dit så har jag lite att fixa inför helgen! Längtar dit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0